SELAMAT DATANG KE SISTEM MAKLUMBALAS PELANGGAN UCAM. Sistem ini adalah saluran dalam talian untuk menguruskan maklumbalas seperti aduan, pertanyaan serta cadangan daripada pelajar dan orang awam sebagai usaha meningkatkan mutu dan kualiti perkhidmatan UCAM. 1. Sila pastikan maklumat lengkap diisi bagi tujuan tindakan siasatan dan penyampaian maklumat dan maklumbalas kepada anda dapat disalurkan. 2. Pengurusan UCAM berhak untuk tidak melayan mana-mana maklumbalas yang tidak jelas / sahih. 3. Pengurusan UCAM berusaha bagi memastikan semua maklumbalas akan direspon dalam tempoh 14 hari bekerja. 4. Bagi pelanggan yang telah mengemukakan maklumbalas dan ingin membuat semakan maklumbalas boleh menekan butang "SEMAK" dengan memasukkan No. Kad Pengenalan anda. 5. Maklumat anda adalah rahsia. 6. Sekiranya anda tidak menerima sebarang respon maklumbalas daripada UCAM, sila hubungi Unit Aduan di talian 06-5529227 atau kemukakan aduan anda ke : Unit Aduan Email : admin@ucam.edu.my Terima kasih kerana menggunakan Sistem Maklumbalas Pelanggan UCAM. |